خب الان که در خدمتتون هستم، دارم مثل اسب جغرافی میخونم برای اولین امتحان ترم.(اعتراف میکنم اول خواستم یه حیوان دیگه به کار ببرم ولی گفتم اسب شیک تره:))

و خب شاید تو کره ی زمین جغرافی برای هیچ کس به اندازه ی من سخت نباشه. متاسفانه من کلا از همون اول با درسای حفظی به خصوص اولا با اجتماعی و حالا با جغرافی مشکل داشتم و هر چه قدر هم که تلاش کردم یه روشی چیزی پیدا کنم که خوندشون راحت تر بشه، تا الان جواب نداده.(از هر گونه پیشنهاد روش حفظ کردنی استقبال می شودD: )

و این دقیقا برای من بر عکس درسای محاسباتی هست. مثلا من یه هفته هم بشینم فیزیک بخونمو حل کنم هیچی احساس خستگی نمیکنم ولی امان از پنج صفحه درس حفظی:(

 دیگه ببینید چقدر سخت شده کار که دیروز خودم رفتم اینستامو موقت بستم که فقط بشینم درس بخونم:/

پ.ن: واقعا دعا کنید این یکی امتحانو خوب بدم. این امتحان برای من یه طرف و کل امتحانای دیگه یه طرف:))