همیشه، دقیقا توی اوج امتحانا که الان باشه؛ با خودم میگم بذار امتحانا تموم شه تا این تابستونو بترکونم. کلی با خودم قرار میذارم که کارای خفن کنم و آخرش هم دقیقا هیچ کاری جز یه کم خوابیدن بیشتر و کتاب خوندن انجام نمیدم :| امسال یه لیست از کارایی (یا بهتره بگم فانتزیایی) که میخوام انجام بدم درست کردم. ببینیم خدا کمک میکنه این دفعه انجامشون بدم یا نه :))

۱- عصر روز تعطیلی مدرسه، دست خودمو بگیرمو ببرم شهر کتاب و همه ی پولمو کتاب بخرم D: این کارو روز تعطیلی مدرسه قبل عید انجام دادم و انقدر بهم مزه داد که اولین چیزی بود که به ذهنم رسید.

۲- در کمال تباهی، یک بار دیگه بشینم و سه گانه ی بتمن نولانو ببینم. من از دیدن این سه گانه هیچ وقت سیر نمیشم فکر کنم

۳- این بار در کمال افتخار، یه بار دیگه همه ی کتابای هری پاترو بازخوانی کنم و فیلماشو ببینم.

۴-سیزده فصل سریال پوآرو رو ببینم.من از بچگی عاشق فیلم و سریال و کتاب جنایی بودم ولی هنوز نشده که کامل سریال پوآرو رو ببینم :|

۵-کیبوردمو توی اتاقم بذارم و هر روز یه قطعه ای رو تنظیم کنم و بذارم روی سایت تا یه درامد خوبی از تابستونم داشته باشم :)

تا الان اینا به ذهنم رسیده. پیشنهادی هم داشتید بگید انجام بدم :))