سلام.

راستشو بخواین من میخواستم این‌جا رو بعد از کنکور کلا حذف کنم و روز بعدش هم برای همین کار اومدم توی پنلم. خواستم آخرین کامنتایی که گرفته بودم رو قبل از بستنش یه نگاه بندازم که دیدم شهریور سال قبل یکی از شما بعد از پستی که برای بستن اینجا تا بعد از کنکور گذاشته بودم کامنت گذاشته بود و ته کامنتش این بود: «حتما برگرد! نشه که یه دفعه کلا بری.» و منم قول داده بودم. و خب here I am :)).  تا ببینیم چه میشه.

شاید بدونید که کنکور خیلی عجیبی دادیم ما. از آموزشمون بگیر تا خود کنکورش که عملا باعث شد هر چی ریاضی خونده بودیم (که برای دانش آموز رشته ی ریاضی شاید حدود شصت درصد وقتش بشه) بره توی سطل آشغال :)). و خب انقدر عجیب بود که من حتی نمیتونم حدسی بزنم که رتبه‌م چه حدودی میشه. ایشالا که تهش خیره :)). (در مورد خود کنکور احتمالا بعدا یه پست جداگانه بنویسم.)

و خب فعلا توی این حالت برزخ طور فرندز میبینم، کتاب میخونم، میخوابم و انگلیسی و فرانسوی کار میکنم. و بعد از دو سال به لجن‌زار اینستا هم بازگشتم و فهمیدم چقدر جذابیتشو از دست داده برام. چرا برگشتم؟ چون توی اکانتی که قبلا داشتم آرشیو خیلی خوبی از قطعاتی که زده بودم درست کرده بودم و با پاک کردنش از دستش دادم (البته پشیمون هم نیستم بابتش). ولی دوست دارم دوباره یه همچین چیزی داشته باشم. و البته این دفعه برای در امان ماندن از گزند فامیل های همیشه در صحنه با اسم مستعارِ همین جا اکانتو زدم :)) احتمالا بعدا آیدیشو بذارم توی وبلاگم.

و همین.

پ.ن:  از یکسال پیش تعداد دنبال کننده‌م هیچ تغییری نکرده. من برام واقعا هیچ وقت این عدد مهم نبوده و نخواهد بود، ولی خب نمیشه انکار کرد که چقدر خوبید شماها واقعا! :))

*بچه ها یادداشت کنید: Other side استعاره از کنکور!